HTML

Görög meló avagy Olasz meló 2

Megéri görög szállodába menni dolgozni ? Ha objektívan optimista leírásra vágysz a szakma sötét és világos oldalairól egyaránt, akkor haver, jó helyen jársz !

Friss topikok

Linkblog

Episode 4: International Trogerinho

2011.07.19. 21:26 WorthOrNot

Végre egy vidámabb hangulatú részhez értünk. Már kezdem otthon érezni magam, szép lassan előjövöget az igazi énem. Már összespanoltam mindenkivel, szerintem megkedveltek. De nagyon sokat kellett innom és szórakoznom, hogy ez megtörténjen :D

Következzenek hát a főbb mozzanatok !

Egyik nap, 2 hét folyamatos munka után finoman megkérdeztem, hogy mikor kaphatok szabadnapot, mert ez így nem nagyon jó. Azt mondták, megkérdezik a nagy főnököt és meglássuk. Jól van mondom, ebből se lesz semmi. Meglepetésként ért, hogy pár óra múlva szóltak, hogy másnap kaphatok egyet, mert nincs sok érkező vendég. Karaj ! Csak már nincs nagyon pénzem :D

Csütörtöki nap volt, disco est, előtte nem terveztem menni, de így már muszáj volt, mert mindig azzal érveltem, hogy azért nem járok, mert másnap meló és pihennem kell. Na most el lettem kapva :D

Csak szolídan, pár ital, kis tánc, sok cigi, dumálgatás. Korán vége lett, mert ha nem fogyasztanak sokat a vendégek, a főnök lefújja a bulit :D

Megbeszéltük lakótársammal, hogy másnap elmegyünk aquaparkba, ezért elmentünk aludni. Reggel meg kellett keresnünk egy kis főnököt, hogy kölcsönkérjünk egy kis zsetont, mert elég üresek voltunk. Máris adósságba vertem magam, szééép !

Előző nap hozattunk liddliből jó kis 50 centes sört, abból magunkhoz ragadtunk párat és elindultunk a csúszdaparkba, pár arcnak szabadnapjuk volt (mert nekik minden héten van 1, GRR) ezért ők is csatlakoztak. Elég fasza volt így 5-en. Söröztünk, csúszdáztunk, hülyéskedtünk, kajáltunk, gyorsan elment az idő. Jó volt az aquapark, csak a csúszdák nem voltak olyan veszélyesek, mint számítottam. Sajnos tiszta gatyában mentem haza. Készültem lepiheni, erre a csörög a telefon. Engem keresnek. Ilyen se volt még. Elhívtak valahova, nem értettem hova pontosan, de beleegyeztem :D

A parton kellett sétálni egy 20 percet, és kurva jó kis tengerparti étteremhez értünk. Jó kilátással, pont naplemente volt, nagyon hangulatos volt. Nem vittem elég pénzt, ezért csak söröztem, többiek pizzáztak, de ránéztem pár szeletre én is.

Hazatérve írtam kicsit a blogba, mert eléggé le voltam maradva, de ez azóta sem változott. Többiek mentek valami beach party-ba és meginvitáltak engem is. Nagyon fáradt voltam már, mert másnaposan az aquapark eléggé kiszívott meg a pár sör amit ittam sem volt éppen pörgető hatással rám. De mondom addig kell ütni a vasat amíg meleg – eljövök. Nem bántam meg, 10 percre volt a hely, mindenki mezítláb nyomta a homokba. Az tetszett még nagyon, hogy olcsóbb volt a pia, mint a boltban kb. Egy pohár sangria – 50 cent, egy sör – 1 euro, koktél – 2. Mindegyikre ránéztem, csapattam ameddig bírtam és hazatántorogtam.

Reggel felkeltem majdnem időben, nem éreztem szarul magam, mondom karaj – kiülök egy cigire az erkélyre. Na az hiba volt. Mivel előző nap tök keveset ettem és sokat ittam, annyira leesett a vércukrom, hogy elkezdtem szédülni mint állat. Ráültem a wc-re kipakolni a méreganyagokat, de még ülni is nehezemre ment. Kezdtem kicsit pánikba esni, nemsoká meló és még ülni sem bírok. Kaja nem volt otthon, csak 2 barack. Azokat felkaptam és ráestem az ágyra zabálni. Nem vártam sokat a barackoktól, de meglepő módon segítettek. Magamhoz tértem és elindultam melóba, még csak el se késtem. Utána már szereztem szenyát meg ebédeltem is, átvészeltem a napot.

Na mostantól óvatosabb leszek – figyelmeztettem magam. Lementem a színházba megnézni a show-t, ellazítottam magam pár gin-tonikkal. Megismerkedtem két orosz párral, nagyon jófejek, bulizósak voltak, az egyik srác meg csaj fiatalabb voltak mint én, underground orosz hip-hopot hallgatott a srác, de buliba elektronikát meg DNB-t szeret. Mondom ez én vagyok, de kemény. Nem bírtam visszautasítani a menjünk le a partra inni ajánlatot. Lejöttek az animátorok is, szóval voltunk vagy 10-en. Szlovák-román-orosz-angol részeg beszélgetés, vicces volt.

Másnapom ellenkezője volt az előző napnak. Gond nélkül felkeltem és mentem el melózni. Viszont napközbe kezdtem nagyon összecsoffadni. Főleg ebéd után, a gyomrom az energiám 99%-át vette igénybe. Mindig igyekeztem mozgásban maradni, mert tudtam ha megállok – kidőlök. Du. 2 – meló vége, sietek haza, jót fogok pihenni. Aha, majdnem. Nem vittem kulcsot, Gabi nincs otthon. Na nee !

Fogalmam sem volt hol keressem, mert 2-3 között otthon szokott pihenni, mert szünete van. Bemásztam az erkélyre, levetkőztem, leterítettem egy törölközőt a földre, a szennyeszsákot a fejem alá és odagubóztam. Szép látvány lehettem. X idő múlva megjött Gabi, és akkor bent folytattam a regenerálódást.

Este a recepción már „Yasu, vodkaman!” köszönéssel fogadtak, rám is ragadt egy kicsit a név. Pedig vodkát alig ittam, inkább csak rumot meg gint-t általában. De nem akartam belemenni a részletekbe, rájuk hagytam :D

Ezt a pár sztorit szerettem volna kiemelni, mert ekkor még meglepetésképpen érte a többieket a piálós karrierem, későbbiekben már megszokták. Utána már inkább azon csodálkoztak, amikor nem ittam. Mert volt olyan is, fájt a torkom meg a tüdőm. Éreztem, hogy az immunrendszerem teljesen le van merülve és megvontam magamtól minden földi jót pár 3-4 napra.

P.S.:Az orosz cimborától kaptam jó sok orosz zenét, szóval most mindenkit a környéken untatok az orosz underground hiphopommal, de legalább én nagyon tudok rá lazulni.

Mára ennyi. Arrivederci, amigos !

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gorogmelo.blog.hu/api/trackback/id/tr593081464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása